Handel is vriendelijk maar weinig trendsettend
Javascript is uitgeschakeld

Handel is vriendelijk maar weinig trendsettend

Geplaatst: 30-08-2011
‘Vriendelijk’ en ‘kwaliteit’ zijn de merkassociaties die aannemers B&U en klusbedrijven gemiddeld het meest van toepassing vinden op de Nederlandse handel. ‘Trendzettend’ is de merkassociatie die de aannemer B&U het minst vaak bij de professionele handel heeft. De imagoscore op dit aspect is slechts 51 procent. Dit blijkt uit onderzoek van BouwKennis.Aan aannemers B&U (met minder dan 10 fte) en klusbedrijven is gevraagd in welke mate bepaalde aspecten van toepassing zijn op de voor hen bekende bouwmaterialenhandelaren. De volgende aspecten zijn hierbij onderzocht: kwaliteit, goedkoop, meedenkend, trendsettend, duurzaam, vriendelijk en professioneel. Zowel onder aannemers B&U en klusbedrijven zijn ‘vriendelijk’ en ‘kwaliteit’ de merkassociaties die het meest van toepassing zijn de op Nederlandse handel. Aannemers B&U noemen beide aspecten net iets vaker dan klusbedrijven.

Overig Bouwnieuws

Schiphol mocht contract met bouwers voor A-pier niet beƫindigen 30-07-2025
'Een op drie zonnepaneelbezitters is uit de kosten' 29-07-2025
'Beste keuze politiek is investeren in isolatie' 29-07-2025
TenneT investeerde flink meer in stroomnet 28-07-2025
Heijmans: Nederland kan vastlopen door achterstand infra-onderhoud 28-07-2025
'Stikstofproblemen raken volgend jaar mogelijk omzet BAM' 24-07-2025
ING: meer koophuizen op warmtenet helpt verduurzamen sociale huur 24-07-2025
'Zakelijke klanten in wachtrij voor stroomaansluiting' 24-07-2025
'Experts bezorgd over populariteit van de airco' 23-07-2025
Gasunie investeert half miljard in eerste jaarhelft 22-07-2025
 

Onze partners

  • Xella Nederland SILKA
  • Calduran Kalkzandsteen
  • BIA Beton
  • Archidat Bouwformatie
  • Dutch Engineering
  • VELUX Commercial
  • Boon Edam Nederland
Sluit deze advertentie