Handel is vriendelijk maar weinig trendsettend
Javascript is uitgeschakeld

Handel is vriendelijk maar weinig trendsettend

Geplaatst: 30-08-2011
‘Vriendelijk’ en ‘kwaliteit’ zijn de merkassociaties die aannemers B&U en klusbedrijven gemiddeld het meest van toepassing vinden op de Nederlandse handel. ‘Trendzettend’ is de merkassociatie die de aannemer B&U het minst vaak bij de professionele handel heeft. De imagoscore op dit aspect is slechts 51 procent. Dit blijkt uit onderzoek van BouwKennis.Aan aannemers B&U (met minder dan 10 fte) en klusbedrijven is gevraagd in welke mate bepaalde aspecten van toepassing zijn op de voor hen bekende bouwmaterialenhandelaren. De volgende aspecten zijn hierbij onderzocht: kwaliteit, goedkoop, meedenkend, trendsettend, duurzaam, vriendelijk en professioneel. Zowel onder aannemers B&U en klusbedrijven zijn ‘vriendelijk’ en ‘kwaliteit’ de merkassociaties die het meest van toepassing zijn de op Nederlandse handel. Aannemers B&U noemen beide aspecten net iets vaker dan klusbedrijven.

Overig Bouwnieuws

Koopwoningen in mei duurder dan een jaar eerder 24-06-2025
'Zorgen over nieuwe bouwcrisis door onduurzaam bouwen" 24-06-2025
Minister gaat bouwregels versimpelen, plafonds en deuren lager 24-06-2025
Klimaatraad: kijk minstens 100 jaar vooruit bij grote projecten 24-06-2025
'Toch duurder uit met dynamisch energiecontract' 24-06-2025
Bouwmarktketen Hornbach profiteert van mooi voorjaarsweer 24-06-2025
Ook Den Haag wil eigen warmtebedrijf oprichten 19-06-2025
'WOZ-waarde tot ruim 11 procent hoger in 2026' 19-06-2025
Gemeente wist niet van afwijkingen in bouw parkeergarage 19-06-2025
Woonbond waarschuwt voor onrechtmatig hoge huurverhogingen 19-06-2025
 

Onze partners

  • Holland Mast
  • Holonite
  • GevelMeesters
  • IsoBouw Systems
  • BMI Nederland
  • Kingspan Insulation
  • Knauf
Sluit deze advertentie